...

Güzel Sanatlar Fakültesi

Sahne Sanatları Bölümü Müzik Anasanat Dalı 2023-2024 Eğitim Öğretim Yılı Güz Dönemi Ders Kayıtları Hakkında Önemli Bilgilendirme
22/09/2023

2023-2024 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI GÜZ YARIYILI

DERS KAYITLARINDA ÖĞRENCİLERİN YAPMASI GEREKEN İŞLEMLER

1-) Ders Kayıt İşlemleri

1. Sınıf Müzik Anasanat Dalı öğrencilerimizin ders kaydı yapmadan önce enstrüman seçim formu'nu doldurup gsf sayfasında yayınlanacak olan enstrüman seçim sonucuna göre ders kaydı yapmaları gerekmektedir.

MÜZİK ANASANAT DALI İÇİN SEÇİLMESİ GEREKEN DERSLER İÇİN TIKLAYINIZ.

25-29 Eylül 2023 tarihleri arasında Üniversitemiz bünyesindeki bütün Fakülte/Enstitü/Yüksekokul/Meslek Yüksekokulu ve hazırlık sınıfı öğrencilerinin https://ubys.nevsehir.edu.tr web adresinden ders kayıt işlemlerini yapmaları ve danışman onayına göndermeleri gerekmektedir.

*Ders seçiminizi ders kayıt haftasında yapmalısınız. Ayrıca, öğrenim süresini aşan normal öğretim öğrencilerimiz ve aynı anda iki farklı diploma programında kaydı olan öğrenciler katkı payı ücretini, ikinci öğretim öğrencilerimiz ise öğrenim ücretlerini yatırdıktan sonra ders kaydını yapacaklardır.

*Ders seçimi yapacak öğrenciler “Öğrenci Bilgi Sistemi - Öğrenci Ders Seçimi Kayıt yenileme / ÖĞRENCİ DERS SEÇİMİ KAYIT YENİLEME İŞLEMLERİ” ekranına girerek ders seçimlerini yapacaklardır. Ders seçimlerini yapan öğrencilerimiz ekranın sağ üst köşesinde bulunan kaydet sekmesine tıklayarak danışman onayına göndermeleri gerekmektedir. Danışmanınızın onayından sonra ders kayıt işlemleriniz gerçekleşmiş olacaktır. Ayrıca öğrencilerimiz “https://dosyalar.nevsehir.edu.tr/b32d566c738c358129c43f55780af03a/ogrenci-kullanim-kilavuzu-tamami-20.05.2016-3.pdf” bağlantısındaki tanıtım kılavuzunu okuyarak ders seçiminin nasıl yapılacağı hakkında bilgi sahibi olabilirler.

Yeni kayıt yaptıran öğrencilerimiz için öğrenci bilgi sistemine giriş hakkında bilgilendirme kılavuzuna ulaşmak için Tıklayınız.

2023-2024 Eğitim-Öğretim yılı güz döneminde Üniversitemiz güzel sanatlar fakültesinde öğrenim gören öğrencilerimiz 26 EYLÜL 2023  tarihinde ders kaydı yapabileceklerdir. Yeni öğrenci otomasyon sistemine geçtiğimiz için ve öğrencilerimizin mağduriyet yaşamamaları için belirtilen günde ders kayıtlarını yapmaları ÖNEMLE rica olunur.

 

2-) Katkı Payları / Öğrenim Ücretlerinin Ödenmesi

* Katkı Paylarınızı (öğrenim süresini aşan normal öğretim öğrencileri ve aynı anda iki farklı diploma programında kaydı öğrenciler) Öğrenim Ücretlerinizi (ikinci öğretim öğrencileri) 25-29 Eylül 2023 tarihleri arasında 11 haneli T.C kimlik numaranız ile Türkiye’nin her yerindeki Ziraat Bankası şubelerinden ödeyebilirsiniz.

(Bankamatik ile katkı payı/öğrenim ücreti yatıracak öğrenciler anlaşmalı üniversiteler kısmından ödeme yapmaları gerekmektedir.) Havale ile ödeme yapılmayacaktır.

*Ödeme işlemini gerçekleştirdikten sonra banka görevlisinden 2 (iki) adet dekont almanız   gerekmektedir. Katkı Payı/Öğrenim Ücreti dekontunu kayıt yenileme tarihleri arasında Öğrenci İşleri Daire Başkanlığına veya Akademik danışmanınıza teslim etme zorunluluğunuz yoktur. Fakat oluşabilecek sorunların çözümü için dekontunuzu saklayınız.

*02 Ekim 2023 itibariyle güz yarıyılı dersleri başlayacaktır.

*Haklı ve geçerli sebeplerle bu süreler içinde kaydını yeniletemeyen öğrenciler, 02-06 Ekim 2023 tarihlerinde ilgili birim ile iletişime geçmelidir. Bu öğrencilerin kayıtları,  mazeretlerinin haklı ve geçerli olduğu ilgili birimin yönetim kurulunca kabul edilmesi koşuluyla yenilenebilir.

*25-29 Eylül 2023 ve 02-06 Ekim 2023 (mazeretli ders kaydı) tarihleri arasında ders kaydını yapmayan öğrenciler güz dönemi için ders kaydı yapamazlar ve öğrencilik haklarından yararlanamazlar.

** Kayıt dondurmak isteyen öğrencilerimiz, yarıyıl başlangıcından (02 Ekim 2023) itibaren bir ay içerisinde   kayıtlı bulunduğu akademik birime kayıt dondurmak istediğine dair dilekçe ibraz etmek zorundadır.

DUYURULAR