Fakültemizde kısmi zamanlı olarak çalışmak isteyen öğrencilerin 20.10.2021 tarihine kadar başvuru formunu doldurup eklerini tamamlayarak Fakültemizde görevli Tevfik AKBIYIK'a müracaat etmeleri gerekmektedir.
KISMİ ZAMANLI OLARAK ÇALIŞTIRILACAK ÖĞRENCİLERDE ARANACAK ŞARTLAR
a) Tezsiz yüksek lisans öğrencisi ve özel öğrenci hariç olmak üzere, çalıştırılacağı yükseköğretim kurumunun kayıtlı öğrencisi olmak,
b) Disiplin cezası almamış olmak,
c) Yetim maaşı ve nafaka dışında, asgari ücret düzeyinde gelire sahip olmamak,
ç) Kısmi zamanlı çalıştırılan öğrenci ile yükseköğretim kurumu arasında yapılan sözleşmeye aykırılık nedeniyle sözleşmesi feshedilmemiş olmak,
d) Çalıştırılacak iş için yeterli bilgi, beceri ve yeteneğe sahip olmak,
e) Kayıt donduran öğrenci ve yabancı uyruklu öğrenci olmamak,
f) Normal eğitim-öğretim süresi içerisinde öğrenim görüyor olmak.
Deprem, sel gibi doğal afetlerden zarar gördüğünü, şehit ve gazi çocuğu olduğunu belgeleyen öğrenciler ile engelli öğrencilerden normal eğitim-öğretim süresi içinde okuyor olmak, yabancı uyruklu öğrenci olmamak ve disiplin cezası almamış olmak dışında yukarıdaki şartlar aranmaz.
Not: Her öğrenci çalışmak istediği birime şahsen başvuru yapacaktır. Birden fazla başvurusu olan öğrencinin başvuruları kabul edilmeyecektir.
İŞE BAŞVURU YAPILIRKEN SUNULACAK BELGELER
a) İş başvuru formu (Fotoğraflı)
b) Nüfus cüzdanı fotokopisi
c) Öğrenci belgesi
Not: Öğrenciler belirtilen evrakları hazırlayarak çalışmak istedikleri birim idaresine teslim edecektir.
İŞE KABUL EDİLECEK ÖĞRENCİLERDEN İSTENİLEN BELGELER
(İşe Başvuru Evraklarına Ek Olarak)
a) Kısmi Zamanlı Öğrenci Çalışma Sözleşmesi (İşveren Kısmı Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı Tarafından İmzalanacaktır.)
Not: Kısmi Zamanlı Öğrenci Sözleşmesi doldurulurken öğrencilerin temizlik ve ağır işlerde çalıştırılamayacağı göz önünde bulundurularak yapacakları işler net olarak belirtilmelidir.
b) Türk Ekonomi Bankası Nevşehir Şubesi'ne ait IBAN numarasının bankadan alınacak olan dekont ile getirilmesi gerekmektedir. (Hesabı olanların yeniden hesap açtırmasına gerek yoktur.)
c) SGK ilişik taahhütnamesi ( Formlarda mevcut )
d) Sağlık Provizyon Aktivasyon Sistemi (SPAS) Müstehaklık Sorgulama Belgesi (E-Devlet üzerinden veya SGK'dan öğrenci kendisi alacaktır.)
e) İş Sağlığı Güvenliği Talimatnamesi (Tüm sayfalar öğrenciler tarafından okunup imzalanacaktır.)
Not: Yukarıdaki yazılı belgelerden herhangi biri eksik olduğu takdirde öğrencinin işe giriş işlemi yapılmayacaktır.
- 2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı Güz Dönemi Ara Sınav Programları
- 2024 - 2025 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Yarıyılı Ders Programları
- Türk Eğitim Vakfı (TEV) Burs Başvuruları Duyurusu
- Güzel Sanatlar Fakültesi Resim Bölümü 2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı Özel Yetenek Sınavı 3. Tur Yedek Yerleştirme Sonuçları
- Güzel Sanatlar Fakültesi Resim Bölümü 2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı Özel Yetenek Sınavı 2. Tur Yedek Yerleştirme Sonuçları
- Güzel Sanatlar Fakültesi Resim Bölümü 2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı Özel Yetenek Sınavı 1. Tur Yedek Yerleştirme Sonuçları
- 2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı Güz Yarıyılı Ders Kayıtlarında Öğrencilerin Yapması Gereken İşlemler
- Güzel Sanatlar Fakültesi Seramik ve Cam Bölümü 2024-2025 Eğitim-Öğretim Yılı Özel Yetenek Sınavı Sonuçları
- Seramik Bölümü Azami Öğrenim Süresini Dolduran Öğrenciler İçin 1. Ek Sınav Takvimi
- 2024-2025 Zorunlu Yabancı Dil I-II Dersi Muafiyet Sınavı
- Resim Bölümü 2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı Özel Yetenek Sınavı Sonuçları
- Sahne Sanatları Bölümü Azami Öğrenim Süresini Dolduran Öğrenciler İçin 1. Ek Sınav Takvimi
- Müzik Anasanat Dalı 2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı Güz Yarıyılı Ders Kayıt Duyurusu
- Güzel Sanatlar Fakültesi Sahne Sanatları Bölümü 2024-2025 Eğitim-Öğretim Yılı Özel Yetenek Sınavı Sonuçları
- SAHNE SANATLARI BÖLÜMÜ MÜZİK ANASANAT DALI 2024-2025 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI ÖZEL YETENEK SINAVI SONUÇLARI