FAKÜLTEMİZ MÜZİK VE SAHNE SANATLARI BÖLÜMÜ YEDEK İLAN LİSTESİ
13/08/2015
Müzik ve Sahne Sanatları Bölümüne Yedek Listeden Kayıt Hakkı Kazanan Öğrenciler
Yedek listeden kayıt hakkı kazanan öğrencilerimiz bir sonraki işgünü olan 14.08.2015 Cuma günü saat 17.30’a kadar kayıt yaptırabilirler. Bu süre içinde kayıt yaptırmayanlar haklarını kaybedecektir. Kontenjanların dolmaması halinde yeni yedek listeler aynı gün mesai bitiminde ilan edilecek olup bir sonraki iş günü mesai bitimine kadar kayıt hakkı tanınacaktır.
NORMAL ÖĞRETİM YEDEK LİSTE
ADI SOYADI
86 Musa Can Çavuş
69 Sefa Alperen Şahin
62 Şadiye Pelin Çabuk
2.ÖĞRETİM YEDEK LİSTE
ADI SOYADI
89 Songül Kayar
DUYURULAR
- 2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı Güz Dönemi Ara Sınav Programları
- 2024 - 2025 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Yarıyılı Ders Programları
- Türk Eğitim Vakfı (TEV) Burs Başvuruları Duyurusu
- Güzel Sanatlar Fakültesi Resim Bölümü 2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı Özel Yetenek Sınavı 3. Tur Yedek Yerleştirme Sonuçları
- Güzel Sanatlar Fakültesi Resim Bölümü 2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı Özel Yetenek Sınavı 2. Tur Yedek Yerleştirme Sonuçları
- Güzel Sanatlar Fakültesi Resim Bölümü 2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı Özel Yetenek Sınavı 1. Tur Yedek Yerleştirme Sonuçları
- 2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı Güz Yarıyılı Ders Kayıtlarında Öğrencilerin Yapması Gereken İşlemler
- Güzel Sanatlar Fakültesi Seramik ve Cam Bölümü 2024-2025 Eğitim-Öğretim Yılı Özel Yetenek Sınavı Sonuçları
- Seramik Bölümü Azami Öğrenim Süresini Dolduran Öğrenciler İçin 1. Ek Sınav Takvimi
- 2024-2025 Zorunlu Yabancı Dil I-II Dersi Muafiyet Sınavı
- Resim Bölümü 2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı Özel Yetenek Sınavı Sonuçları
- Sahne Sanatları Bölümü Azami Öğrenim Süresini Dolduran Öğrenciler İçin 1. Ek Sınav Takvimi
- Müzik Anasanat Dalı 2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı Güz Yarıyılı Ders Kayıt Duyurusu
- Güzel Sanatlar Fakültesi Sahne Sanatları Bölümü 2024-2025 Eğitim-Öğretim Yılı Özel Yetenek Sınavı Sonuçları
- SAHNE SANATLARI BÖLÜMÜ MÜZİK ANASANAT DALI 2024-2025 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI ÖZEL YETENEK SINAVI SONUÇLARI